fbpx

#44 Mindent (is) tudnak rólunk… Betekintés az online marketing világába egy hazai marketingügynökségen keresztül

Egy Balfül podcast hallgató, Balogh Dávid volt a vendégünk, aki a nulláról épített marketingügynökséget itthon. A vállalkozás indulása körüli nehézségek mellett kőkemény belsős infókat is megosztott velünk a Facebook hirdetések világából. Kiderült, hogy a Facebook algoritmusa ma már jobban targetálja a hirdetők célközönségét, mint maguk a cég munkátarsai. Honnan tudja a Facebook hogy mi érdekel, ha soha nem adtad semmi jelét? Miért nehezebb átverni az algoritmust mint néhány évvel ezelőtt? Hogyan leplezi le a Facebook Pixel az online identitásunkat? Ha a másik oldalon állsz és hirdetni szeretnél, akkor hogyan fogj bele a Facebook hirdetési kampányodba? Mikor van értelme ügynökséghez fordulni és hogyan tudod felismerni a gyanús marketinges ajánlatokat?

Eszközök, amiket emlegetünk az adásban:

Borítókép: unsplash-logoHelloquence

Címkék: , , , , , , ,

Előző adás:

Következő adás:


Balfül podcast minden szombaton

Ha tetszik amit csinálunk, kérjük kövess és értékelj minket az általad használt podcast alkalmazásban, valamint mondd el ismerőseidnek is, hogy hallgatsz minket! Köszi!

Köszönjük a támogatást!

Audio Technika

Hozzánk szólnál?

Ha hozzászólnál az adáshoz, vagy bármilyen témával kapcsolatban véleményed van, hagyj nekünk üzenetet, amit bejátszhatunk majd az adásban, és reagálunk is rá!

Hagyj hangüzenetet!

Ha csak e-mailt írnál, azt is megteheted: info@balful.hu

Az adásban kezelünk egy virtuális portfóliót. Ha szeretnéd, hogy az általad ajánlott, amerikai piacon elérhető részvényt is tegyünk a portfólióba, tudasd velünk, és az adásban megbeszéljük!

Figyelem! Ez egy játék portfólió, nem pedig befektetési ajánlat. Mindenkit óva intünk attól, hogy ezeket a papírokat valódi pénzen megvásárolja csak azért, mert szerintünk az jó ötlet.